بهترین آهنگ های زنگ موبایل

در تلفن های همراه ، آهنگ زنگ یک فایل صوتی مختصر است که برای نشان دادن تماس ورودی پخش می شود. یک آهنگ زنگ معاصر ممکن است از چندین نوار با آهنگ آشنا تشکیل شود. این آهنگ های زنگ محبوب هستند زیرا در میان جمعیتی که دارای تلفن های همراه زیادی هستند ، تشخیص اینکه تلفن چه کسی خواستار توجه است آسان است. گسترش تلفن های همراه در سال های اخیر باعث ایجاد طیف گسترده ای از آهنگ های زنگ شده است.

تاریخچه زنگ موبایل

اولین استفاده از آهنگ زنگ (یا صدای زنگ) برای آهنگی است که تماس گیرنده می شنود و نشان می دهد تلفن در انتهای گیرنده زنگ می خورد. (تا حدی گیج کننده ، به این معنا ringback نیز گفته می شود.) در یک تلفن سنتی ، صدا در بین توالی زنگ در انتهای دریافت مجدداً ارسال می شود. نرخ پالس یک روشن ، دو خاموش از یک ژنراتور 3 فاز با هر تماس با استفاده از یک فاز است. تلفن های تماس گرفته شده و تماس دهنده لزوماً از همان فاز استفاده نمی کنند ، بنابراین اگر می خواستید با تلفن شخصی زنگ بزنید (به عنوان مثال برای بیدار کردن او) ، باید صدای زنگ تلفن را برای یک چرخه کامل بشنوید تا مطمئن شوید که تلفن در واقع زنگ خورده است .

کاربرد زنگ موبایل

آهنگ های زنگ برای جلب توجه از فعالیت های در حال اجرا طراحی شده اند. در مطالعه حاضر، بررسی شد که آیا اثرات مخرب تلفن همراه زنگ دار روی حافظه کوتاه مدت اجتناب ناپذیر است یا به عنوان تابعی از قرار گرفتن در معرض ، کوچکتر می شود و آیا ارتباط (خود) نقش دارد. شرکت کنندگان وظیفه یادآوری سریال را یا در سکوت یا در حالی که آهنگ های زنگ بی ربط به کار ارائه می شدند ، انجام می دادند. وقتی تلفن زنگ دار باید نادیده گرفته می شد ، عملکرد بدتر بود اما در مقایسه با وضعیت کنترل بی صدا با ارائه مکرر صدای مزاحم ، به تدریج بهبود یافت. اینکه آهنگ زنگ شخصی شرکت کننده پخش شود یا یک شریک کنترل یوغ بر عملکرد و میزان عادت تأثیر نمی گذارد. نتایج ارائه می دهد بینش از حواس پرتی شنوایی توسط حواس پرتی بسیار خواستار توجه و بهبودی از آن است. پیامدهای مربوط به محیط کار و سایر تنظیمات کاربردی مورد بحث قرار گرفته است.

از منظر کاربردی، می توان ادعا کرد که عادت به صدا منحرف کردن ظاهرا همیشه نشان نمی دهد و بنابراین باید بر روی بهینه سازی محیط کار و یادگیری فقط با توجه به تغییرات فیزیکی در صدای پس زمینه تمرکز کرد تا ویژگی هایی که صدای غیر منتظره ای ایجاد می کنند در یک شرایط خاص با این حال ، این احتمال نیز وجود دارد که عوامل حواس پرتی شنوایی که معمولاً در آزمایش های صوتی بی ربط مورد استفاده قرار می گیرند ، پتانسیل جلب توجه محیط های صوتی خارج از آزمایشگاه را دست کم گرفته اند. برای قرار دادن تفسیر اخیر از نتایج به یک آزمایش تجربی ، ما اثر یک حواس پرتی شنوایی در دنیای واقعی را که اغلب با آن روبرو می شویم بر عملکرد فراخوانی سریال – یک تلفن همراه زنگ خورده بررسی کردیم. آهنگ زنگ تلفن همراه می تواند بسیار به خود مربوط باشد (وقتی تلفن شخصی است که زنگ می خورد) یا کاملاً بی ربط باشد (وقتی تلفن دیگری زنگ می خورد).

بهترین سایت دانلود آهنگ زنگ موبایل

احتمالا شما هم با آهنگ زنگ گوشی های متعددی برخورد کرده اید و آن ها نظر شما را به خود جلب کرده اند و قصد استفاده از آن به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود را داشته اید. سایت آپ آهنگ با جمع آوری گلچین بهترین آهنگ های زنگ موبایل امکان یافتن آن ها را برای شما مهیا کرده است.

دیدگاه خود را بگذارید