دانلود فیلم های برتر imdb

بیش از یک قرن از ایجاد صنعت سینما میگذرد و این صنعت روز به روز بروز تر و بهتر میشود و شاهد فیلم های برتری هستیم که در این قرن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند اما بر چه اساس این فیلم ها انتخاب شده اند. هر کس نظر خودش را دارد و نظر افراد با هم تفاوت زیادی دارند.

وبسایت IMDB

IMDb  یکی از سایت های برتر در زمینه فیلم و سریال های تولیده شده در سراسر جهان است که مردم می توانند با ثبت نام در این سایت نظرات خود را برای فیلم مورد نظر ارائه دهند و امتیاز خود را بدهند. در این سایت فقط مردم عادی شرکت نمیکنند بلکه تحلیل گران و کارگردانان معروفی در این انتقاد شرکت میکنند. این سایت فهرست 250 فیلم برتر جهان به انتخاب کاربران خود را ارائه کرده که در ادامه به بررسی چند فیلم از این فهرست میپردازیم.

فیلم مسیر سبز – the green mile 1999

 مسیر سبز فیلمی است به کارگردانی فرانک دارابونت است که در آن بازیگرانی همچون تام هنکس بازی میکند ‌. داستان این فیلم از  شخصی به نام پل اجکام (جان کافی)در خانه سالمندان که دل گیر است و روزی با دیدن رقصی در تلویزیون شروع به گریه میکند و بعد برای سالمند دیگری داستانی از دوران جوانیش، زمانی در زندان کار میکرد سخن میگفت او در گذشته مامور زندان اعدامی ها بوده و در یک روز جوانی خوش هیکل ولی با قلبی مهربان به جرم کشتن دو دختر کوچک به اعدام محکوم شده بود.

فیلم  پدر خوانده  – 1972 God father

حتما اسم این فیلم به گوش شما خورده است. این فیلم جز پر بیننده ترین فیلم های جهان رقم خورده و در مجلات و سایت های معتبر اسم این فیلم به عنوان بهترین فیلم به چشم میخوره. این فیلم در درام جنایی برندهٔ جایزهٔ اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا شد.

فیلم دوازده مرد خشمگین(1957)((12 angry man

این فیلم یک بار برای همیشه در صنعت سینما ثابت کرد که میشود حتی با مکان ثابت هم فیلمی جذاب و کاربر پسند تولید کرد. این فیلم با فیلمبرداری حرفه ای توانسته در مکان های شبیه به هم و ثابت فیلمی جذاب رو تولید کنند با حوادث و معما های ریز و درست.

فیلم نجات سرباز رایان(1998)( Saving Private Ryan)

این فیلم روایتی دیدنی و جذاب دارد. سرباز آمریکایی به نام جیمز رایان که 3 برادر خود را در جنگ جهانی دوم از دست داره و حال باید به خانه برگردد. چند سرباز مامور میشوند تا او را پیدا کرده و به خانه بفرستند که در این امر حوادث جالب و جذابی رخ میدهد که دیدنی است. این فیلم هم در گیشه و هم در منتقدان سر بلند بوده است.

فیلم شوالیه تاریک (2008)( The Dark Knight)

این فیلم در ژانر قهرمانی بسیار موفق بوده و طرفداران زیادی داشت. این فیلم از کریستوفر نولان بوده و دنباله فیلم بتمن هست. کریستین بیل در نقش بروس وین/بتمن، مایکل کین در نقش آلفرد پنی‌ورث، گری اولدمن در نقش جیمز گوردون و مورگان فریمن در نقش لوشیوس فاکس، همگی نقش‌های خود در فیلم قبلی را ایفا کرده‌اند. همچنین آرون اکهارت در نقش هاروی دنت، مگی جیلنهال در نقش ریچل داوس و هیث لجر در نقش جوکر در این فیلم ظاهر شده‌اند.

بهترین فیلم های imdb را از کجا دانلود کنیم؟

سایت فیلم دیدی(filmdd.com) یک سایت عالی و حرفه ای و یکی از بزرگترین مرجع های دانلود و تماشای فیلم ها و سریال های خارجی و ایرانی است که شما می توانید فیلم های برتر imdb  را در این سایت با کیفیت بالا و لینک مستقیم دانلود و تماشا کنید.

دیدگاه خود را بگذارید