زندگینامه معین زد

طبق نکته ای که زندگینامه معین زد به ثبت رسیده است، او  با نام اصلی محسن زندی، متولد ۸ آذر سال ۱۳۷۰ در شهر تویسرکان همدان می باشد. معین زد یا همان محسن زندی، خواننده خوش صدای ایرانی است.

وی در کودکی به موسیقی علاقه زیادی داشت. همیشه در جمع مهمانی ها و مجالس، اقدام به خوانندگی می کرد و دوستان و خانواده‌اش، او را بخاطر صدای زیبایی که داشت تحسین می کردند.

و مشوق اصلی‌ اش خانواده و دوستانش بودند.

 شروع خوانندگی از کودکی

مطلب دیگری که در زندگی نامه معین زد میبینیم این می باشد که وی، از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیتش را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز کرد. آنچه که در زندگی نامه معین زد نوشته شده است بیانگر این می باشد که وی معتقد است که دارای، سبک موسیقی است خاص خودش است. او ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه می سراید. وی قطعات موسیقی با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد . که برخی از آنها بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت . مطلب دیگری که در زندگی نامه معین زد قابل مشاهده است این میباشد که وی، ارادت خیلی زیادی به اهل بیت دارد و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت هم می باشد و این موضوع را می شود از عکس های اینستاگرامش فهمید ، که زائر کربلا شده است .

 اوبعد از سالها فعالیت توانست ، در خرداد سال ۱۳۹۸ برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خودش و تنظیم سعید انصاری مجوز بگیرد.

 وضعیت تاهل

معین زد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

برخی از آثار معین زد : 

حست دروغه

دمتون گرمه

من عاشقتم هنوزم

جاده هراز

زمانه

پیر میشم

ریسمون سیاه

درد عشق

روزای رفته

همدست

دیدگاه خود را بگذارید